
Klachten
Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling of het resultaat daarvan.
Mocht dit het geval zijn dan kunt u dit altijd kenbaar maken aan de tandarts.
Vertel het ons
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dit dan schriftelijke aan uw tandarts kenbaar maken.
Uiteraard kunt u bij uw volgende bezoek dit ook altijd persoonlijk kenbaar maken bij de tandarts.
Wij zoeken graag met u naar een gepaste oplossing.

Klacht?
In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel.